Aanstaande zaterdag is het zo ver! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Felien Koppens - WaarBenJij.nu Aanstaande zaterdag is het zo ver! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Felien Koppens - WaarBenJij.nu

Aanstaande zaterdag is het zo ver!

Door: Felien

Blijf op de hoogte en volg Felien

28 Oktober 2014 | Nederland, Deurne

Lieve allemaal,

Daar ben ik weer met een laatste berichtje voor mijn vertrek. Ik heb al heel veel leuke reacties gehad! Dank jullie wel!
Over 4 dagen is het zo ver en ik merk dat het nu toch wel écht begint te kriebelen. Ik besef het nog niet helemaal, maar toen ik vanmorgen mijn backpack erbij haalde kwam het toch wel even binnen. Ik heb al wat spullen ingepakt. De bekende Afrika-kriebels voelen heerlijk in mijn buik! Wat kijk ik uit naar de vrijheid en het even terug gaan naar de basis, me bezig houden met wat echt belangrijk is: genieten en geluk delen met mensen die het zo hard nodig hebben.

Ik merk dat ik veel vragen krijg over het Ebola virus. Ben je niet bang? Is het ook in Zuid-Afrika? Wat als de grenzen sluiten en je daar niet weg kan? Eerlijk .. daar maak ik me geen zorgen om. Ik ben niet bang. Ik weet dat Be More veiligheid op nummer 1 zet en alles goed in de gaten houdt. Mocht er gevaar dreigen dan word ik op tijd op de hoogte gesteld.
Ebola komt vooral veel voor bij familieleden van ebola-patiënten en artsen. Je kunt besmet worden met Ebola door contact met lichaamsvloeistoffen zoals bloed van een geïnfecteerd persoon. Hier zal ik niet tot weinig mee te maken krijgen, omdat ik geen verpleegkundige handelingen zal verrichten. En daarnaast beseffen veel mensen niet dat je in Nederland dichter bij de landen waar Ebola heerst bent, dan wanneer je in Zuid-Afrika bent. Het zijn duizenden kilometers!

Als laatst zal ik mijn vliegtijden hieronder neerzetten, voor degene die willen weten wanneer ik waar ben. Voor nu, fijne week en tot mijn volgende berichtje vanuit Zuid-Afrika!!!

1/11 Amsterdam 15.00 - 20.30 Cairo
1/11 Cairo - 22.55 - 07.05 Johannesburg
2/11 Johannesburg 10.15 - 11.25 Durban

Liefs, Felien.

  • 01 November 2014 - 20:58

    Frans En Frans:

    Als het goed is zitten jullie nu in Cairo.... heel benieuwd hoe dat bevalt daar..... en tja op naar het eindreisdoel...... Heel knap dat jullie dit doen en we weten zeker dat dit tot in lengte van dagen een rol blijft spelen in jullie leven...... goeie vlucht en op naar het goeie gevoel..... Oompjes FF

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Felien

Actief sinds 09 Okt. 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 6406

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 14 December 2014

Zuid-Afrika!

Landen bezocht: